الأسطورة


 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sara haneeeem
المشرفين
المشرفين


انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 31/01/2007

مُساهمةموضوع: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الإثنين يونيو 04, 2007 3:14 pm

أنا هكتب ألقاب و كل واحد فيكم يشوف اللقب ييجي على مين من الأعضاء اللي في المنتدى

يرشحهوله

1-اروش واحد في المنتدي

2- اروش واحدة في المنتدي

3-اخف دم واحد في المنتدي

4-اخف دم واحدة في المنتدي


7-الزعيــــــــــــــــــــم

6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمـــــــة ))

7-الجـــــــــــــرئ

8-الجـــــــــــــــريئة

9-الهادي المحترم

10- الهادية و المحترمة


11- الشاعر والشاعره

12- الرومانسى

13- الرخم ( دى من عندى انا بقى ومفيش رخمة )



منقوووووول



_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bondok
المشرفين
المشرفين
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2315
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 06/02/2007

عدد النقط
عدد النقط: 10

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الإثنين يونيو 04, 2007 5:13 pm

1-اروش واحد في المنتدى - - - -
2- اروش واحدة في المنتدي ( سمسمه )

3-اخف دم واحد في المنتدي ( ** حجازى ** ) انا عن نفسى بموت من الضحك لما يقول حاجه او يعمل حاجه

4-اخف دم واحدة في المنتدي ( بوتااااااااااا)


7-الزعيــــــــــــــــــــم ( اسامه )

6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمـــــــة )) ( ســـاره )

7-الجـــــــــــــرئ ( مصطفى * سوارد* )

8-الجـــــــــــــــريئة ( سيكااااا )

9-الهادي المحترم ( سبيدو ) ( خالد )

10- الهادية و المحترمة ( كلهم طبعآ )

11- الشاعر والشاعره( مصارع ) ( ساره )
12- الرومانسى ( ندى ) ( كريم )
13- الرخم ( دى من عندى انا بقى ومفيش رخمة ) - - - - -

_________________

Bondok
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المصارع للسلام
امير اسطورى
امير اسطورى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1267
العمر : 30
Localisation : أسكن في قلوب من يحبونني وأرجو ألا أخذلهم أبدا
Emploi : study in the faculty of dental
hoppies : مش فاهم يعني إيه loisirs ده
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

عدد النقط
عدد النقط: 10

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الثلاثاء يونيو 05, 2007 1:43 am

شكرا على لقب الشاعر

1-اروش واحد في المنتدي(سبيدو)

2- اروش واحدة في المنتدي(كوين)

3-اخف دم واحد في المنتدي(بندق) بلا منازع

4-اخف دم واحدة في المنتدي(كوين)


7-الزعيــــــــــــــــــــم(هاري بوتر) مع الإحترام والتقدير لأسامه


6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمـــــــة ))(سمسمه)

7-الجـــــــــــــرئ(أسامه)

8-الجـــــــــــــــريئة(lovegirl)

9-الهادي المحترم(نأجلها شويه)

10- الهادية و المحترمة (ساره هانم طبعا)
[color=red]

[color:0c8c=red:0c8c]11- الشاعر والشاعره (الشاعر معرفوش ,, لكن الشاعرة طبعا واحد من الناس)


12- الرومانسى (تسمحولى اقول المصارع للسلام) والرومانسيه اوي(ندي طبعا )

13- الرخم ( دى من عندى انا بقى ومفيش رخمة ) (مفيش ارخم مني في المنتدي)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المصارع للسلام
امير اسطورى
امير اسطورى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1267
العمر : 30
Localisation : أسكن في قلوب من يحبونني وأرجو ألا أخذلهم أبدا
Emploi : study in the faculty of dental
hoppies : مش فاهم يعني إيه loisirs ده
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

عدد النقط
عدد النقط: 10

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الثلاثاء يونيو 05, 2007 1:46 am

بصراحه انا الكل عندي هادين ومحترمين

ومش عارف احدد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the legend
web master
web master
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2135
Localisation : 2odam ay pc
Emploi : student @ faculty of engineering
hoppies : estimation , sergent , tarneeb &chess
تاريخ التسجيل : 31/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الثلاثاء يونيو 05, 2007 6:23 pm

1-اروش واحد في المنتدي سوارد وزوزك

2- اروش واحدة في المنتدي the lover girl وروما

3-اخف دم واحد في المنتدي بندوق حوبى

4-اخف دم واحدة في المنتدي مشمش


7-الزعيــــــــــــــــــــم مصارع زعيم المعارضه

6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمـــــــة )) بصراحه ساره وسوما

7-الجـــــــــــــرئ حجازى

8-الجـــــــــــــــريئة سوما وساره وندى

9-الهادي المحترم كيمو وسبيدو

10- الهادية و المحترمة كوين بس هى مش هاديه


وبوتااااا دي بقي عسل وطيبه اويييييييي
ومولااااا الاتنين هاديه ومحترمه وحزينه

واميره مش عارف بس حاسس انها مش هاديه ابداا
[color=red]

[color:87f3=red:87f3]11- الشاعر والشاعره ساره الشعر بتاعها لا يعلى عليه


12- الرومانسيه ندي طبعاااااااااا

13- الرخم الحمدلله محدش يقدر يرخم عليا لان معايا كل ادوات الرخامه هنا هعهعهعهعهعهعهعهع

وعلى راي المثل اللى بيخاف يطلع بره واللى يتلسع من الشوربه يستناها لما تبرد


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4you.niceboard.com
kimoalex_2010
المشرفين
المشرفين
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 449
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/03/2007

عدد النقط
عدد النقط: 10

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الأربعاء يونيو 06, 2007 12:08 pm


1-اروش واحد في المنتدي ([]مصارع وسبيدو
])

2- اروش واحدة في المنتدي(the lover girl)

3-اخف دم واحد في المنتدي(بندق طبعا وحجازي كمان)

4-اخف دم واحدة في المنتدي(مشمش وسيكا)


7-الزعيــــــــــــــــــــم(اسامة)

6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمـــــــة ))(the queen)

7-الجـــــــــــــرئ(حجازي برضو )

8-الجـــــــــــــــريئة (سارة)

9-الهادي المحترم(سبيدوو خالد)والباقي كمان بس دول اكتر ناس

10- الهادية و المحترمة (دون دون و سيكا ومشمش كلهم)
11- الشاعر والشاعره سارة و breey] ومشفتش ولاد بتكتب هنا حاجة شعر
12- الرومانسى (المصارع للسلام ويمكن اكون انا التاني يارب)
13- الرخم ( دى من عندى انا بقى ومفيش رخمة ) بوجي
موضوع حلو اوييييييييييييييييي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.kimoalex2010.tlk
speedo
المشرفين
المشرفين
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 620
العمر : 32
Emploi : student in the faculty fo engineering
تاريخ التسجيل : 16/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الأربعاء يونيو 06, 2007 2:35 pm

mawdoo3 gamed
1-اروش واحد في المنتدي(.......)

2- اروش واحدة في المنتدي(سمسمه)

3-اخف دم واحد في المنتدي(حجازى)

4-اخف دم واحدة في المنتدي(بوتا ميكا) بصراحه انا مش عارف هيا راحت فين يا ريت اللى يعرفها شخصيا يطمنا عليها


7-الزعيــــــــــــــــــــم(أسامة)

6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمــــة ))(سارة)

7-الجـــــــــــــرئ(بندق)

8-الجـــــــــــــــريئة(ندى)

9-الهادي المحترم(كيمو) كلنا أصلان بس انا حبيت ادى اللقب لكريم

10- الهادية و المحترمة (ما شوفتش هنا بنت مش محترمه و بصراحه ميتخيروش عن بعض)
[color=red]

[color:db59=red:db59]11- الشاعر والشاعره (بيرى)


12- الرومانسى (مصارع و ندى)



_________________
Zorpia Photo Sharing: Free Unlimited Storage & Bandwidth
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
seekaboto
امير اسطورى
امير اسطورى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 403
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 24/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الخميس يونيو 07, 2007 6:29 pm

1-اروش واحد في المنتدي(حازم)

2- اروش واحدة في المنتدي(مشمش)

3-اخف دم واحد في المنتدي(بندق وحجازى بردو)

4-اخف دم واحدة في المنتدي(ساره وكوين)
7-الزعيــــــــــــــــــــم(أسامة)

6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمــــة ))(سمسمه حبيبه قلبى)

7-الجـــــــــــــرئ(سوارد وحجازى)

8-الجـــــــــــــــريئة(واحد من الناس جريئه جدااااااا)

9-الهادي المحترم(كلهم بصراحه)

10- الهادية و المحترمة (كلهم بردو)

11- الشاعر (المصارع
والشاعره (بيرى وساره)
12- الرومانسى (مصارع وكيمو)

الرومانسيه(ندى ومشمش)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المصارع للسلام
امير اسطورى
امير اسطورى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1267
العمر : 30
Localisation : أسكن في قلوب من يحبونني وأرجو ألا أخذلهم أبدا
Emploi : study in the faculty of dental
hoppies : مش فاهم يعني إيه loisirs ده
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

عدد النقط
عدد النقط: 10

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الخميس يونيو 07, 2007 10:51 pm

لقبين مرة واحده يا سيككا بوت

متشكر أوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kimoalex_2010
المشرفين
المشرفين
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 449
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/03/2007

عدد النقط
عدد النقط: 10

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الخميس يونيو 07, 2007 11:25 pm

وانتي يا سارة فين عاوزين نعرف انتي شايفة كل لقب لمين ومستنسيش نفسك شايفاها اية

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.kimoalex2010.tlk
واحد من الناس
قائد اسطوري
قائد اسطوري


انثى
عدد الرسائل : 283
العمر : 65
تاريخ التسجيل : 25/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الإثنين يونيو 11, 2007 2:38 pm

-اروش واحد في المنتدي

DARK MAGICIAN
the legend

2- اروش واحدة في المنتدي

سمسمة

3-اخف دم واحد في المنتدي

بندوقققققققق

4-اخف دم واحدة في المنتدي
سارة

7-الزعيــــــــــــــــــــم

حجازي
6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمـــــــة ))
كوين

7-الجـــــــــــــرئ
حجازي

8-الجـــــــــــــــريئة
ندي

9-الهادي المحترم
كلهم طبعا


وادي اللقب للمصارع للسلام
10- الهادية و المحترمة

برده كلهم طبعا

بس ممكن ادي اللقب لمشمش

11- الشاعر والشاعره

بيري والمصارع

12- الرومانسى
سيكاااااااااا ا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dondon!
المشرفين
المشرفين
avatar

انثى
عدد الرسائل : 830
Emploi : student at faculty of commerce english section
تاريخ التسجيل : 05/04/2007

عدد النقط
عدد النقط: 0

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   السبت يونيو 16, 2007 1:42 am

يا جماعه انا عايزه اتاسف ل pci بجد انا ما كانش قصدي اني ازعله مني ده كان تهريج والله مش اكتر وبليييييز يا ساره تشيلي الرد بتاعي عشان محدش يزعل مني

_________________
استضافة الملف بواسطة موقع روز لتحميل الملفات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dondon!
المشرفين
المشرفين
avatar

انثى
عدد الرسائل : 830
Emploi : student at faculty of commerce english section
تاريخ التسجيل : 05/04/2007

عدد النقط
عدد النقط: 0

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   السبت يونيو 16, 2007 1:43 am

dondon! كتب:
اروش واحد في المنتدى سبيدو

اروش واحده في المنتدى lovergirl

اخف دم واحد في المنتدى بلا منافس بندق

اخف دم واحده في المنتدى سمسمه

الزعيم اسامه
البرنسيسه ساره
الجرئ حجازي
الجريئه tuna
الهادي المحترم خالد
الهاديه المحترمه كوين
الشاعر المصارع للسلام
الشاعره ناجلها شويه دي

الرومانسي كيمو

يا جماعه ارجو ان محدش يزعل مني خالص دي لعبه واللي عايز يزعل يزعل من ساره بقى

_________________
استضافة الملف بواسطة موقع روز لتحميل الملفات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dondon!
المشرفين
المشرفين
avatar

انثى
عدد الرسائل : 830
Emploi : student at faculty of commerce english section
تاريخ التسجيل : 05/04/2007

عدد النقط
عدد النقط: 0

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   السبت يونيو 16, 2007 1:44 am

dondon! كتب:
يا جماعه انا عايزه اتاسف ل pci بجد انا ما كانش قصدي اني ازعله مني ده كان تهريج والله مش اكتر

_________________
استضافة الملف بواسطة موقع روز لتحميل الملفات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the queen
المشرفين
المشرفين
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 07/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   السبت يونيو 16, 2007 3:25 pm

1- اروش واحد فى المنتدى(سبيدو)

2-اروش واحده (the lovergirl)

3-اخف دم واحده سيكا بوت

4_اخف دم واحد (بندق)

5-الزعيم(اس)

6-البرنسيسه(ساره)

7-الجرىء (حجازى)

8- الجريئه(دوندون)

9-الهادى والمحترم(المصارع للسلام)

10-الهاديه والمحترمه (واحد من الناس)

11-الشاعر اكيد (المصارع للسلام)

12- الشاعره لاتعليق اصدى لسه مبانش

13 الرومانسى اكيد(كيمو)


وكفايه عليكوا كده be mine

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
semsema89
امير اسطورى
امير اسطورى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 570
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 19/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   السبت يونيو 16, 2007 8:40 pm

1-اروش واحد في المنتدي
حجازى


2- اروش واحدة في المنتدي
the lovely girl



3-اخف دم واحد في المنتدي
بندوق


4-اخف دم واحدة في المنتدي
سيكابوتا وواحد من الناس بجد مالهومش حل


7-الزعيــــــــــــــــــــم
اوساكا


6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمـــــــة ))
طبعا ساره بلا منازع


7-الجـــــــــــــرئ
المصارع


8-الجـــــــــــــــريئة
ندى


9-الهادي المحترم
بسم الله ما شاء الله كووووووووووووووووووووووووووووول الولاد محترمين جدا بس ممكن نقول سبيدو و مصطفى و حازم


10- الهادية و المحترمة
والله الحمد لله كووووووووووووووووووووووولهن محترمات بجد بس ممكن نقول مشمش وكوين

[color=red]

11- الشاعر والشاعره
المصارع والشاعره ماخدتش بالى لسه[color:615f=red:615f]



12- الرومانسى
كيمو



13- الرخم ( دى من عندى انا بقى ومفيش رخمة )
سردينا وبجد بحب رخامتهه بس كتير بتضايق بس والله لما بتختفى بحس انى مفتقده رخامتهه
والله بجد مختلفه وعمله جو مختلف بس لو تدور الكلام على دماغهه الاول هتكون تمام قوى ان شكلهه تلقائيه قوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المصارع للسلام
امير اسطورى
امير اسطورى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1267
العمر : 30
Localisation : أسكن في قلوب من يحبونني وأرجو ألا أخذلهم أبدا
Emploi : study in the faculty of dental
hoppies : مش فاهم يعني إيه loisirs ده
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

عدد النقط
عدد النقط: 10

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الأحد يونيو 17, 2007 6:12 am

هسأل سؤال

ملاحظ إن في إجماع على إني شاعر

وكوين بتقول أكيد المصارع

هو أنا بكتب شعر كويس يعني

على العموم ألف شكر يا جماعه

وهأحاول أكون عند حسن ظنكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the queen
المشرفين
المشرفين
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 07/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الأحد يونيو 17, 2007 12:40 pm

خلاص يا عم متزعلش
مش انت احسن شاعرSurprised Surprised

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المصارع للسلام
امير اسطورى
امير اسطورى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1267
العمر : 30
Localisation : أسكن في قلوب من يحبونني وأرجو ألا أخذلهم أبدا
Emploi : study in the faculty of dental
hoppies : مش فاهم يعني إيه loisirs ده
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

عدد النقط
عدد النقط: 10

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الأحد يونيو 17, 2007 1:18 pm

ماشي يا كوين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
harry potter
فارس اسطورى
فارس اسطورى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 196
تاريخ التسجيل : 24/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الإثنين يونيو 18, 2007 7:19 pm

1-اروش واحد في المنتدي
مش عارف اصل انا بدخل قليل علشان الامتحانات

2- اروش واحدة في المنتدي
مش عارف اصل انا بدخل قليل علشان الامتحانات

3-اخف دم واحد في المنتدي
حجازي clap

4-اخف دم واحدة في المنتدي
مش عارف اصل انا بدخل قليل علشان الامتحانات

5-الزعيــــــــــــــــــــم
حجازي yup

6- البرنسيســــــــة (( أو الزعيمـــــــة ))
sara haneeeem roses

7-الجـــــــــــــرئ
عم اسامه اللي بيطلع اعضاء كتاكيت موقوفين كل يوم
8-الجـــــــــــــــريئة
سمسمه 89 2588
9-الهادي المحترم
حازم اخو تاجر الكتاكيت Laughing


10- الهادية و المحترمة
مش عارف اصل انا بدخل قليل علشان الامتحانات

11- الشاعر والشاعره
المصاررررررررع whh ( اه اللي انتا عملته ده يا مصارع زعيم مين يا بني يا عم انت حتوديني في داهيه الكلام ده بيني و بينك ) Very Happy


12- الرومانسى
مش عارف اصل انا بدخل قليل علشان الامتحانات

13- الرخم ( دى من عندى انا بقى ومفيش رخمة )
مش عارف اصل انا بدخل قليل علشان الامتحانات

14- الغريب " اصدي اللي حاسس انه جديد و انه مش فاهم حاجه في المنتدي "
هاري بوتر Shocked
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
*esraa*
فارس اسطورى
فارس اسطورى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 126
العمر : 30
Emploi : tigara english
تاريخ التسجيل : 19/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الثلاثاء يونيو 19, 2007 11:24 pm

انا سيبوني يومين كدة اكون عرفت النس هنا اكتر وهقولكم رايي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.esoooo88.jeeran.com
المصارع للسلام
امير اسطورى
امير اسطورى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1267
العمر : 30
Localisation : أسكن في قلوب من يحبونني وأرجو ألا أخذلهم أبدا
Emploi : study in the faculty of dental
hoppies : مش فاهم يعني إيه loisirs ده
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

عدد النقط
عدد النقط: 10

مُساهمةموضوع: رد: جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....   الأربعاء يونيو 20, 2007 12:40 am

يا هاري إنت زعيم

من ردودك ده وجهة نظري

وأنا مبجملش

مع الإعتزاار لأسامه زعيمنا كلنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
جايبه ليكم شوية القاب لكل عضو فى المنتدى ....
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الأسطورة :: قهوة العواطليه :: فنجان قهوه-
انتقل الى: