الأسطورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الأسطورة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!

meshmesh
Bondok
المصارع للسلام
dondon!
واحد من الناس
tahlehkehtah
the legend
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
the legend
web master
web master
the legend

ذكر
Emploi : student @ faculty of engineering
hoppies : estimation , sergent , tarneeb &chess

قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!   قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 12:23 am

مشمش هنا يا اهلا بالناس الوحشه اللى مش عارفين عنهم حاجه
https://4you.niceboard.com
meshmesh
المشرفين
المشرفين
meshmesh

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!   قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 8:41 pm

والله عندى مشاريع بتتعمل بس مش دح ولا حاجة
انا اصلا ربنا يستر عليا التيرم ده
ادى اخر اللعب طول التيرم
اهو ادينى في مرحلة العياط Crying or Very sad
ربنا يسترررر ادعولى بقي
وان شاء الله هقول طبعا بس اللى يستحمل بقي
sara haneeeem
المشرفين
المشرفين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!   قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 10:03 pm

حلو الموضوع ده يا اسامه ..

بس انا هرد بعدين بقى عشان ده عايز اعده
the legend
web master
web master
the legend

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!   قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 10:31 pm

مشمش ربنا معكاكى ويقويكى ونعدى السنادى على خير kill

ساره براحتك بس عاوزين نشوف رأيك فيينا 2588

ويلا فيين الباقي depp
semsema89
امير اسطورى
امير اسطورى
semsema89

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!   قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد مايو 20, 2007 4:02 pm

sara haneeeem:
ام ساره دى بجد بحس انهه عاقله قوى ومحترمه وكلامهه بجد كبير وبحب اقرا ردودهه ومواضيعهه جدا .... فعلا بستفاد من كل كلمه هى كتباهه ..... وبجد انا فرحانه قوى انى اتعرفت عليهه واتمنى اننا نكون اصحاب لان بجد دا شرف كبير قوى ليا

thelovergirl:
بصراحه معرفهاش قوى بس واضح انهه شخصيه لذيذه واموره قوى واحلى حاجه فيهه انهه اصغر واحده فى المنتدى بس كلامهه بحس انه اكبر من سنه مش قادره اجمه ان الكلام دا من واحده فسنهه .... ربنا يباركلهه ان شاء الله

dondon!: دى بقى الرومانسيه الى فى المنتدى كله بحس انهه بتحب الحب قوى بكل معانيه ... حالمه قوى ... بس بحس انهه متسرعه شويه ومش واقعيه وساذجه حبتين

Tuna: ههههههههههههه تونه دى بقى بجد دمهه شربات والاوقات الى كلمتهه انا وهيا كنا بنستفز فبعض بس بجد حساهه لذيذه ووحشنى جدالهه واستفزازهه .... كانت عامله جو فى المنتدى .... ان شاء الله ترجع تنورنا تانى

المصارع للسلام: المصارع دا بقى اكتر عضو انا مستغرباه .... فجاه الاقيه من ضمن المشتركين وعدد مشركاته اكتر منى اتاريه نشيط بليل هههههههههههه بس شكله حزين شويه ورومانسى برده شويه ومش بيثق فى الناس بسرعه تقريبا كدا

kimoalex_2010: اممممممممممم كيمو معرفوش بس بسم الله ما شاء الله عليه مواضيعه حلوه وعاقل شويه بس لسه مكونتش فكره عنو قوى

speedo: دا بسم الله ما شاء الله عليه زكى وذوق جدا وبحس كدا انه ابن ناس ومتربى ورزين ... بحس انه متدين شويه عننا معرفش هوا كدا فعلا ولا لاء بس فعلا من اكتر الناس الذوق معانا

pci1984: اليوم الوحيد الى كلمته فيه شدينا مع بعض وحسسنى انى بحاربه مثلا وزى مايكون عملتله حاجه وبينتقم منى كل دا علشان الفزوره لما قلتله اجابته صح بس فيهه حاجه بسيطه مش مظبوطه..... ربنا يهدينا جميعا .... بس بجد عايزه اقوله اننا مش فى الجيش هنا ولا فحرب ويتقبل كلام الناس ويفهم قصدهم افضل من انه يتنشن كدا... ولا ايه؟؟

واحد من الناس: امييييييييييييييييييييره دى الادب والذوق كله ويكفى انهه من احلى شله وصاحبه مولا كمان .... بجد انا فرحانه انى اتعرفت عليهه واتمنى اننا نكون اصحاب لانهه محترمه قوى

seekaboto: لا كدا بقى كله يوسه دى مولا دى حبيبه قلبى وبحبه جدا بجد وكل يوم بحبهه اكتر من الى قبله بحس انهه فيهه صفات كتير في.... تفكيرهه شويه بحسه شبهى .... مشكلتهه انهه حزينه شويه واعتقد مش بتثق فى الناس بسرعه بس بسم الله ما شاء الله عليهه مخهه كبير وبرتاح لما اتكلم معاهه.... ربنا يارب يباركلهه ويخليهه ليا ويديم صداقتنا على خير

the legend: ايه دا احنا وصلنا لاوس ....اممممممممممممم
مش عارفه ليه بحس ان اوساكا غامض شويه بس بحس انى بكلم واحد من اخواتى لما بكلمه وبرتاحله بسم الله ما شاء الله عليه.... اوس بقى زكى وطيب شويه وميحبش يكون فى مكان الا لما يعرف الكل ويسيب اثر فى الى حوليه .... مشكلته انه بيهتم بالى حوليه جامد لدرجه ان الى حوليه مش بيفهمو اهتمامه دا يتصنف تبع ايه؟؟؟ اخ ولا صديق ولا ايه بالظبط؟؟
اه نسيت اقول انه بيعشق كاظم الساهر

bota_meka: اممممممممم مش عارفاهه قوى بس احلى حاجه فيهه انهه من احلى شله وانهه مشتركه معانا وبسمع انهه عاقله وراكزه وصديقه مخلصه الواحد يحب ياخد رايهه فمسائل كتير

the queen: دى بقى قريبه اوساكا وحازم يعنى مش محتاجه اكتب عنهه حاجه .... بحسهه رومانسيه شويه وعلى طبيعتهه معانا وقلبهه طيب وفعلا هيا ملكه المنتى من غير كلام

Bondok: ههههههههههههههههه طب اعلق اقول ايه على بندق يعنى؟؟؟
دا اكتر عضو بارز فى المنتدى وبجد من غيره المنتدى كان يبقى ممل .... بيعمل روح ودمه خفيف جدا بس بيحب يناكش اصحابه فى المنتدى وبحس انه مستنى يمسك على اى حد اى حاجه علشان يظبطه ويشتغله .... ربنا يستر ويهديه ههههههههههههههههه

tahlehkehtah: اممم حجازى دا بجد بحس انه اعقل واحد معانا فى المنتدى بحس انه كبير قوى يعنى مش متخيله انه اكبر مننا بحاجه بسيطه لاء بحس انى كمان شويه هقوله يا اونكل حجازى او يا جدو حجازى هههههههههههه من كتر ما هوا عاقل
بس لما بيعوز يهيس بيكون بجد استاذ التهييس يعنى من الاخر صاحب مزاج... لما يعوز يبقى جد بيبقى جد لما يعوز يهرج بيهرج .... اوساكا دايما بيشكر فيه وتقريبا بيعزه اكتر من باقى اصحابه
ربنا يباركله يارب ويكمله بعقله

meshmesh: مشمشتى دى اول واحده عرفتهه فاحلى شله وليهه معزه خاصه جدا لقلبى وبجد اول واحده احبهه بصدق واحس انهه اختى من احلى شله ومن اول الناس الى رحبو بيا هناك وحسسونى انى واحده منهم .... لما احلى شله كانت فى التجديد حسيت انى مفتقداهه قوى كنت لسه معرفش ولا ايميلهه ولا تليفونهه ولا اى حاجه غير انهه معانا هناك واولما عاد احلى شله طلبت منهه ايميلهه وكلمتهه اكتر وبجد هيا من اجمل الناس الى عرفتهم ومعتزه بيهه وبجد بقى هيا فعلا رومانتك جيرل وعاقله فى نفس الوقت ودا قليل قوى لما الواحد يلاقيه فحد انه يكون رومانسى وعاقل فى نفس الوقت .... ربنا ان شاء الله يوفقهه فحياتهه وفدراستهه واسمع عنهه احلى الاخبار واشوفهه دايما كدا فتقدم وسعاده

the sword: اممممممممممم ميزته انه صاحب زوزك وعاقل قوى ومتدين تقريبا بس مقل شويه فى المشاركات معانا ... وحقانى شويه بمعنى انه مش بيجى على حد علشان حد حتى لو بيعزه

DARK MAGICIAN: حاااااااااااااااازم دا اخويا من احلى شله واخو اوساكا كمان بس مش بيشاركنا الا قليل وتقريبا مقاطع احلى شله معرفش ليه كدا؟؟ عايزه اقوله اعقل يابنى واغزى الشيطان وارجع .... كدا مش حلو علشانك وممكن تندم

khaled: خالد اقل واحد من الى واخده بالى من اسمهم بيشارك تقريبا مش عايز يعرفنا او مش طايقنا والله اعلم بس فعلا بحسه عاقل ومتدين قوى وجد عننا .... بحس انه مش عايز يهزر ولا يضحك بس عاقل قوى وكلامه كبير ... بحس انه مطبق مثل خير الكلام ما قل ودل

كدا تقريبا كتبت معظم الناس الى اخدت بالى من اساميهم وال الى حد ما كونت عنهم فكره بسيطه بس فعلا انا عارفه ان كلام كتير غلط بس تقريبا هيا دى فكرتى عن الناس الى علقت عليهم واتمن تكون صح

سلااااااااااااااام
seekaboto
امير اسطورى
امير اسطورى
seekaboto

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!   قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء مايو 22, 2007 9:02 am

كل ماجى اكتب رد المنتدى يهنج معايا

انا زهقت من الجهاز اللى عاوز الحرق ده

شوفولى حللللSad
the legend
web master
web master
the legend

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!   قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء مايو 22, 2007 9:57 am

يا اما الحل بتاعها انك تفتحي اي برنامج كتابه زي الوورد او النوتباد
وتكتبي كل اللى انتى عاوزاه فيه
وبعد كده كوبي وبست
وبس Rolling Eyes
dondon!
المشرفين
المشرفين
dondon!

انثى
Emploi : student at faculty of commerce english section

عدد النقط
عدد النقط: 0

مُساهمةموضوع: رد: قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!   قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء مايو 22, 2007 3:26 pm

مرسي قوي يا سمسمه انا ساذجه
قول رأيك بصراحه؟؟؟!!! - صفحة 3 W6w_w6w_200505010116172623f9aceeac

قول رأيك بصراحه؟؟؟!!!
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» جاوب بصراحه